2016. október 22., szombat

Időszalag

A legutóbbi IKT órán megismerkedtünk a Timetosast nevű alkalmazással, melynek segítségével idővonalat hozhatunk létre. A program segítségével szemléltettem az 1848/49-es forradalom és szabadságharc néhány fontos eseményét.


A Timetoast használata során meglepett, hogy az emberek többféle témához is felhasználják ezt az alkalmazást. Nekem elsősorban történelmi események prezentálása jutott eszembe, de a nyilvános idővonalak között találkoztam például olyannal, ami Jennifer Aniston filmjeit mutatja be időrendben. A program használatakor azonban zavart, hogy nem formázhattam az elkészült idővonalat. Gondolok itt háttérre, színre, így nem éreztem annyira sajátomnak a végeredményt. Felmerült bennem a kérdés, hogy miért nem lehet módosítani az alapbeállításokon, ezáltal sokkal kreatívabbá és érdekesebbé téve az idővonalamat. Megtudtam azonban, hogy beszúrhatok multimédiás elemeket, ezzel némileg feldobhatjuk a beágyazott eseményeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése