2016. október 11., kedd

Google Tour Builder

Ma a google egyik alkalmazásáról, a Google Tour Builderről fogok írni pár sort. Ez egy olyan felület, amelyen térkép segítségével megtervezhető egy utazás, kirándulás. A felhasználó által felkeresett helyszíneket a térkép megmutatja és légvonalban összeköti őket, így átláthatóbb az útiterv. Korábban még soha nem találkoztam ezzel a programmal, ezért nagyon örülök, hogy most lehetőségem nyílt megismerni és kipróbálni. A felület nagyon egyszerűen kezelhető, tetszik, hogy az egyes állomások mellé tölthetek fel képet, illetve készíthetek hozzá leírást is. Nagyon hasznos, hogy térképen nyomon követhetem az általam kiválasztott helyszíneket, így előre ki tudom találni, hogy milyen sorrendben érdemes ellátogatni hozzájuk. Osztálykirándulás előtt szerintem praktikus egy ilyen tervet készíteni és azt megosztani a diákokkal, így ők is tudják majd, hogy hogyan fog kinézni az utazás. Ha pedig a tanulók vevők rá, akkor akár közösen is lehet szerkeszteni a kirándulás menetét.



A szaktárgyaimhoz kapcsolódóan (történelem-német) próbaképpen én is szerkesztettem egy tanulmányi kirándulást. Úti célul Bécset választottam, hiszen az osztrák főváros nincs messze tőlünk, illetve itt találkozik egymással a német nyelv és a történelem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése