2016. november 27., vasárnap

Kilépő kártya

Az órán megismert programok közül a Kahoot volt az, melynek használata során úgy éreztem, ezt biztosan fogom alkalmazni, ha tanár leszek. Úgy gondolom, hogy a program felépítése által teremtett versenyhelyzet motiválóan hat a felhasználókra, hiszen mindenki szeretné a nevét az első helyen látni. Azt gondolom, hogy a Kahoot izgalmassá és akár még élvezhetővé is tehet egy-egy számonkérést.

Ahogy megismerkedtünk a különböző értékeléssel/számonkéréssel kapcsolatos honlapokkal, felmerült bennem a kérdés, hogy ezek vajon helyettesíthetnék-e a papír alapú dolgozatokat. Hosszas mérlegelés után arra jutottam, hogy alapvetően a gyerekeknek feladatlapon fogom kiadni a dolgozatot, azonban fogok olyan órákat is tartani, ahol a Quizlet, Kahoot, Redmenta vagy Socrative segítségével ellenőrzöm a diákok tudását. Mivel ezek nem megszokott módszerek, elképzelhető, hogy a gyerekek pozitívabban állnának a dolgozathoz.

Úgy gondolom, hogy az óra nagyon élvezhető volt és valóban hasznos dolgokról esett szó. Ami személy szerint nekem különösen tetszett, az a prezi végén kivetített összehasonlító táblázat a megismert alkalmazásokról. Így, hogy egyben láthattuk a Kahoot, a Redmenta és a Socrative előnyeit, illetve hátrányait, könnyebb volt mérlegelni, hogy a jövőben melyik oldalt pontosan mire lehet majd felhasználni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése